Bugün doğum yapalı 6 gün oluyor. İnanılmaz bir bel ağrım var tecrübeli anneler yazabilir mi ne olursunuz artık çocuğumu emziremiyorum çok üzülüyorum ağrı kesici etkisi geçtiği an mahvoluyorum. Ne yapmamı önerirsiniz 🙏 Böyle bir ağrım yoktu sütüm artsın diye kendimi çok fazla zorladım o yüzden mi oldu anlamıyorum eve geçtikten bir gün sonra başladı ya da ağrı kesici iğnelerin etkisi geçti bilemiyorum