Beren44 ben gebeliğin ilk dönemlerinde gitmiştim . Üniversitedekilerin kapris ve egolarına tahammül edemediğim için eğitim araştırma hastanesinde Serdar Bey ile devam ediyorum . Detaylı dönemim benim de yaklaşıyor . Haftaya Serdar beye randevum var detaylı ultrasonu soracağım kendisine