merylii_ Bbk88 valla ben Çorum da yaptırdım ama ağustos ayında, 5 e yaptırdım ama şimdi ne kadar bilmiyorum, çatlatma iğnesi ve sonradan içilen ilaçlar hariç onlarla beraber 6 yı buldu
Ezgicimm Bbk88 merhabalar Konya’da özel hastanede yaptırdım 15.500 aşılama ücreti, bir 15 binde ilaç ve doktor masrafı toplamda 30 bini buldu 🥹
Bbk88 merylii_ 20 bin falan diyorlar canım İstanbuldayım ben ondan çok sağol 💓 tuttu mu kaçıncı asilamaniz peki
merylii_ Bbk88 bende İstanbuldayım da orda yaptırmıştım, ilk seferde tuttu canım. İstersen gittiğim hastaneye sorarım senin için
Bbk88 merylii_ ya asilama tuttu mu sizin ne güzel çok mutlu oldum şans yüzde 15 diyorlar ben de üzüldüm şans az diye:(lutfen sorar mısınız çok sevinirim 🌼🌼🌼🌼
merylii_ Bbk88 öyle diyorlar ama tuttu valla şans mı dersin nasip mi bilmiyorum, sana da dua ederim inşallah canım, cumartesi günü randevum var sorarım inşallah 🙏🏻
Bbk88 merylii_ tamam canım benim inşallah kalirim çok sağol peki sen hiç hamile kalmismiydin daha öncesinde 💓
merylii_ Bbk88 yok ben hiç hamile kalamadım öncesinde 2 yıl denedim olmadı, ilaç vs ile de olmadı en son aşılama yaptırdım onda oldu
Ezgicimm Bbk88 25 martta yaptırdık hala bekliyoruz inşallah tutmuştur 2 yıldır bekliyoruz bu haberi 💕
Bbk88 Ezgicimm ay hadi insallahhh❤️❤️🌹benimnde ağustosta 1 sene oluyor kimyasal gebelik olalı kalamazsam bennde yaptiricam
Ezgicimm Bbk88 normalde 2 gün sonra test vermem gerekiyordu ama bugün merakımdan duramadım gidip verdim ve beta 5 den küçük çıktı aşılamam tutmadı 😞 umarım sizler güzel sonuçlar alırsınız 💕
Bbk88 feridelevent_08 yumurtalar buyutuluyor sonra catlatiliyor daha sonra erkeğin spermi kadının yumurtasının yakınlarına enjekte ediliyor .