Merhaba bugün ikili taramam vardı herşey normal dedi doktor ölçümlerimyaptı burun kemiği görüldü ense kalınlığı normal dedi şükür. Haftaya eko çektir dedi internetten baktım bebeğin kalbi için çekiliyormuş bunu bütün gebelere çektiriyorlar mı yoksa sıkıntılı bir şey mi var neden bana eko çektir dedi anlamadım?