Ecem0707 bu ay polikistik över başlangıcı olduğumu öğrendim bı de şeker direnci için ilaç verdi doktor folik asit de verdi aslında evlendigim sıralar böyle yoktu da yeni dedi doktor ondan öncesinde de eşimin değeri düşüktü tedaviyle düzeldi doğal yolla olmasına engel yok dendi bende 3.catlatma ignemi deniyorum sağ da ve solda yumurtam gelişmişti