Girlshey Merhaba arkadaşlar bebeğimin sol böbreğinde genişleme var ben özelde doğum yapmak istiyorum devletteki doktorum özelde doğum yapmamda bir sakınca olmadığını söyledi sizce bu durumda özelde mi devlet de mi doğum yapmak daha iyi kafam çok karışık