Kızlar 3 aylık hamileyim aşırı derecede miğde bulantım var hergün halsiz bitkin hissediyorum kendimi 1 bardak su bile almaya gidecek hâl bulamıyorum çoğu zaman kendimde hiç yemek yiyemiyorum meyve dışında acaba bünyem mı zayıf ondan dolayı mı diyorum bazen evliyim yemek yapacak halim yok resmen sürekli uzanmak istiyorum
Hiç gecmeyecekmiş gibi hissediyorum bazen bu yorgunluğun ağlamaya başlıyorum sizlerin nasıl geçiyor normal mi bu olan şeyler :(