Kızlar 38+6 günlük hamileyim bu gece 5:45 den beri sağ kasığıma ara ara yanma ve batma gibi bir ağrı giriyor çok hafif bir bel ağrısı oldu bir iki sefer ama belli belirsiz şimdi de sol kasığımda çok hafif ağrı ve batma hissi geldi bunlar doğuma hazırlık sancıları mıdır yoksa normal bişey mi anlayamadım doğum sancısı gibi olsa iki taraflı mı olurdu ağrı acaba ?