Sırt üstü yatmak sorun olsa doğumu sırt üstü yaptırmazlardı. İlerki haftalarda istesen de yatamıyorsun ama tansiyon düşmesi gibi bi durum yoksa çok uzun süreli olmadığı sürece yatabilirsin. Ben 39 haftalığım yanlarım uyuşuyor sırt üstü yatıyorum doktorum sorun olmaz dedi