Feraymali 31.12.2018 saat 22.50 de yeni yılı bekleyemeyen minigimizi erken doğumla kucagimiza aldik:) 26. Haftaya kadar ikiz gebelik olarak devam eden hamileliğim 26. Haftada ikizlerimin birinin gelişim geriliği sebebiyle son buldu. Doğana kadar alamayız dediler ve bekledik. 32. Haftamda ise normal doğumu tercih ettim 5 saat inanılmaz doğum sancıları çektim ve ilk önce ölü bebeğimi doğurdum. 5 dk sonra canlı bebeğimi doğurdum rabbime şükürler olsun bize bu mutluluğu yaşattı. Hepinize hayırlı doğumlar diliyorum ✋💕
Melisa_Lila Feraymali ya kuzum benim öncelşkle basın saholsun ama rabbım diğer bebişini korumus rabbim analı babalı buyutsun onu ❤️ peki küveze mi aldolar
Kzyfe Feraymali insallah yakinda kavusursinuz bebeginizle ama 6 hafta olu bebekle nasil yasadiniz onu mrk ettim sizi ve diger bebegi zehirlemeden
Adencanan Feraymali öncelikle basın sağolsun. Allah diğer bebişine hayırlı ömürler nasip etsin. Çok merak ettim. Ölü bebek nasıl normal geldi hani bebek kendini iter derler ya doğum kanalına girer derler bebeği nasıl doğum yaptın detaylarını çok merak ettim.