Selamlar! 8 nisanda planlı sezeryanım var 38+5 olacağım. Sütüm gelmezse diye şimdiden bestlak ve malta başladım. Ayrıca pompayla günde 10 dk düsuk ayarda sağım yapayım diyorum. Sezeryandan önce veya son haftalarda elle veya makinayla gogsunu uyaran, sut sağımı yapan var mı?
Aslında bu yontem yurt dışında çok yaygın hatta orda memeyi uyarmak icin degil direk süt toplamak icin sabah öğle aksam sağım yapılıyor.