Merhaba herkese size bi sorum olucaktı benim transferimin 12. Günü bugün dondurulmuş 5. Gün embriyosu. 9. Gün akşamında test yaptım çift çizgi çıktı bugünde kan tahlili için gittim değerim 40 çıktı pozitif ama değerin düşük dedi benim gibi olupta sağöıklı artış görem oldumu