Bende bebeğim üç günlük ken değeri 12 çıkmıştı ama bizi eve gönderdi üç gün sonra tekrar gel bakalım yüksek çıkarsa yat8racaz dedi ama ben gitmedim hastanede stres olucam ne zaman geçer vs diye kendimi ve bebeğimi hastanede yıpratmak istemedim ve iki gün de hemen geçti şükür şuan 22 günlüğüz sarılığı 5 gün bile sürmedi uyumasına hiç izin vermedim hep rahatsız etim emzirdim