Hamilelikte 32. haftada rapor almazsak 37 ye kadar beklememiz şart mı? İstersek 35. haftada rapor başlatabilir miyiz bilen var mı? kurban bayramında 35. haftam oluyo sanırım bayramdan sonra daha işe dönmeden 35. haftada alsam raporu diyorum verirler mi sizce