Minigiim-vebenn52 Neler aldınız kızlar nasıl kombinler yaptınız 🤦🏼♀️ Doğumdan sonra gözüme öyle kilolu geliyorum ki alışık değilim hiçbişi yakıştırıp alamadım üstüme 🤦🏼♀️
kahvesever__ Minigiim-vebenn52 elbise aldım bir tane onu giyerim bir yere gidersek gurbettim kimseyede gitmeyiz galiba
annelik_4 Minigiim-vebenn52 bnde ne aldiysam yakışmadı bol bı elbise aldım onu giycm eşimin köyüne gidcm bayramın ertesi günü döncz zaten kimsem yok burda evde gecircm
myangelson Minigiim-vebenn52 bayramlık değil de bayramdan sonra izine gidecegiz memlekete eşimin kuzeninin düğünü var düğün için abaya tarzı bir takım düşünüyorum 😊
nazel123 Bende yelekli takım aldım daha hamileliğin başında sayılırım o yüzden çok belli değilken giyeyim dedim Elbise falan alabilirsiniz yada korse falan takarak giyebilirsiniz kıyafetleri diğer doğumdan bir süre sonra ben öyle yapmıştım 😊
Minigiim-vebenn52 myangelson bende kimono mu alsam dedim kimono altına beyaz pantolon elbise de düğmeli almak gerek emzirmek zor oluyor
myangelson Minigiim-vebenn52 kimonolar da çok güzel geçen sene bursadan almıştım ben alt üst takım kimono çok beğeniyorum