bernagnd evet orası doğru, 39+0 ım, 42 ye kadar doktor kontrolüne gitmeyi düşünmüyorum, riski onlar yerin ben alıyorum, kafam böyle daha rahat, bebeğimin ve benim psikolojim için gitmiyorum, gitsem yol yatış yapalım yok suni sancı verelim, beni strese soktukları için bebeğim de strese girecek