Merhaba arkadaşlar
Ben normalde kendi kilomun üzerinde hamile kaldım. Hamile kaldığımda 72,5-73 kilo gibiydim. Boyum 1.60. 3 gün önce kontrolüm vardı. 31.haftamda 75,5 kiloyum. Doktor da şaşırdı ama bebeğin kilosunun iyi olduğunu söyledi. Bebeğimin kilosu 1.650 gr. Kilo almamak için bir şey yapmıyorum. Her zaman sağlıklı beslendiğim bile söylenemez aslında. Doktorum bir sıkıntı olmadığını aksine iyi bir durum olduğunu söylese de ben biraz endişeleniyorum. Sanki bebeğin kilosu az gibi geliyor. Bugün eşim de sen zayıfladın sanki deyince iyice moralim bozuldu. Az kilo almak da iyi değilmiş diye okumuştum. Sizde durumlar nasıl acaba? Endişelenmeli miyim sizce?