Hayat31 sağlığı için hangisi hayır ise o olsun öyle düşünme, belki anne karnında olması daha tehlikeli olucak , belki de daha iyi onu bilemeyiz, doktorun zaten doğması gereken zamana en doğru anda karar verecek, ona güven küvez süreci olursa da 1 hafta kontrol amaçlı durur büyük ihtimalle sıkma canını inşallah gerek kalmadan kavuşursunuz. ❤️🤲🏼