Sema_1nur
Şubatta doğum yaptım. Hemşireye sadece zibin, alt üst takım, bir çift çorap şapka ve penye battaniye verdim. İnanın hasta falan olmadı çok şükür. Ki Eylül ayı nerede şubat nerede. Kısaca bebeğinizi çok sıcağa alistirmayin sıcak hasta eder ben alistirmadim hiç sarıp sarmalamadim 7 8 derece de dışarı bile çıkarttım elhamdülillah hiç hastalanmadi şimdiye kadar.
Ayrıca eve bir küçük termometre alın rahat edersiniz. 20 22 derece de olmalı zaten evin ısısı çok sıcak zaten olmamalı. Benim ev 25 26 derece olunca zibinla bırakıyorum düşünün.