26 haftada düzenli kasilmalarla 9 gün hastanede yatmıştım sonra durdu suan da kayinvalidemin ve ailemin yanında kalarak haftalarimi doldurmaya calisiyorum ailem bi ilçede agrilarim devam edince hastaneye gittim kadın doğuma dun nst ye girdim ama sanci cikmadi doktor da nst cok iyi olmadığını bazen göstermediği söyledi daha iyi bi yere git dedi başka bi ilçede cuma gününe buldum randevu gidicem ama kasiklarimda regl agrisi gibi agri var ve düzenli şiddetli değil kesinlikle bazen sabahlari olmuyo akşam yataga yattığımda basliyo başına gelen var mı korkuyorum da eşimde uzakta calisiyo yanimda degil erken doğum olacak korkusundan bunaldim artık