Ysmntnhn ben çok dikkat ederim tuza vs ama hiç geçmedi en son burda Bi ara Bi paylaşımda bir anne adayı yazmıştı kovaya soğuk su koyup ayaklarını bekletiyormus ben de içine ayrica biraz sirke biraz kaya tuzu iyice soğuk olsun diye buz kattım 10 15 dk beklettim 2 3 gün sonra ne şişlik ne odem hepsi gitmişti 10 gün oldu belki daha fazla daha yeni yeni şişiyor tekrar yapacağım inşallah sizde deneyin şifa olur inşallah