kahvesever__ ramazanı 3 menü ile kapatıcam gibi😁 bugün çorba, tantuni ve salata var, sahura da börek yapıcam 😅
Yarın da şişberek deriz biz ondan yapcam 2 gün yeriz 🥲(etli, nohutlu,mantılı bi çorba, ama bizde ana yemek olarak tüketiliyo önceden buzlukta malzemen varsa çok pratik bir yemek😁) .
Sona doğru da etli ekşili köfte yapıcam, yanına pilav,cacık ve turşu.