Merve_anne42 şu isim meselesini saltanat meselesi yapan insanlara hiç anlam veremiyorum, siz anne baba olarak hangi ismi istiyorsanız onu koyarsınız , bence bu konuda tavrınızı iki taraf için de koruyun, bugün adına müdahale eden yarın başka haklarına da müdahale etme vasfı bulur kendinde. Çocuk ile ilgili her konuda karar verici anne babası olmalı, başkasının düşüncesi sadece tavsiye sınırında kalmalı, yoksa işinize karışılmasıyla daha çok başınız ağrır . En güzel anlarınızı böyle şeylerle yıpratmayın, gönlünüz neyi istiyor ise o ismi koyun, bize de adıyla hayırla bereketle yaşasın demek düşer 🥰❤️