Adensmom8 Kızlar merhaba oğluşum olacakmış ikinci bebeğim kızımda şehrimde kimsenin koymadığı çok duymadığım marjinal bir isim koydum kullanıcı adıma bakmayın Aden değil 😂 oğlum için de anlamlı ve marjinal bir isim arıyorum var mı önerisi olan 🥰
Edaacar-ozkan Adensmom8 eğer kızım olsaydı ben de parla eva verecektim 🤣🤣🤣 ama erkekmiş asil kaan olacak inş ❤️😃😃
elmaelmaelma Adensmom8 Evanın anlamı arkadaşın dediği gibi aslında. Yaratılan ilk kadın, yurtdışında hz. Havva için kullanılan isim. İlla ki farklı anlamlar yazılmıştır ama kaynağı yok hiçbirinin. Türkçe Arapça ya da farsçada anlamı olan bir kelime değil zaten.
Adensmom8 Edaacar-ozkan aa benim de aklımda kaan var ama eşim istemiyor o yüzden daha farklı bakıyoruz 🥰 hayırlısı olsun
Cemre44 Bende erkek bebek bekliyorum saygın ismini düşünüyorum ama tabi net değil hiçbir isimde anlaşamıyoruz eşimle fikir olması adına yazdım :)