Gamze0408
Yetip yetmediğini kendiniz bilemezsiniz. Bez sayısına bi bakın yeterliyse vermeyin lütfen sonra çok üzülürsünüz. Burada mamayı kötülemiyorum kesinlikle gerekirse ek olarak o da verilir zaten zehir değil sonuçta. Ama gittikçe memeyi istemeyecek ve emmedikcede sutunuz azalıp kesilme aşamasına gelecek. Örnekleri cok. Doktora bile gitseniz size cisli bez sayısını soracak 4 5 ve ustuyse doktor da mama baslatmaz yeterli diyecek ve gerek görmeyecek. Siz bol emzirin inanın sadece bebegin emmesi ile bile sutunuz artacak süt kanallarınız açılacak