cansu_saydam23 Melodimm tam belli değil belki boş gebelikte olabilir çünkü bebeğin kalbini duyamadılar kendimi kötü hissediyorum çünkü daha bebeğim küçük
lena1234 Canım kendini hiç sıkıntı yapma. Nasibi doğacak olanı spiral durdurmuyor öyle düşün. Sıkıntılı bi durum varsa ortaya çıkar yakın zamanda zaten
cansu_saydam23 Kızlar düşük yapmışım spiral kaydığı için bebekte kesede duramamış şuan kürtaja alacaklar beni spirali de çıkaracaklar yani kese boş ve boş gebelik oldu