Tugcegoni 27+4 haftalık hamileyim. Demin göğüsümden sıvı geldi. Sıktım biraz daha çoğaldı sildim hemen. Bu nedir neden olur. Sizlerde de oldu mu acaba ?
Havvakc Tugcegoni bazı gebelerde süt hamilelik sürecinde gelmeye başlıyor. Göğsünüzü sıkmayın oynamayın.
Yagizinannesi_ Tugcegoni benimde o haftalarda gelmeye başladı 39+1 oldum hala geliyor. Sorun yok meme ucunla oynama sadece🌸
Dygudamla81 Tugcegoni benimde ilk hamileliğimde çok gelirdi sıkma demişlerdi bana göğüslerime dokunmadım bile sizde sıkmayın
Meryem25_25 Benimde ilk gebelikte geliyordu sıklıkla. Sezeryan olduğum halde sütüm hemen gelmişti. Şimdi ikinciye hamileyim Süt gelmiyor. Korkuyorum hemen gelmezse sütüm dye 😔 sizce gelir mi normal mı bu.? Ne yapmam lazım sizce