Kızlar merhaba ben oksapar kullanmaya başlicam ilk gebeliğimde de kullanmıştım 6.aydan sonra şimdi de 6 olduk rapor çıktıktan sonra ne kadar fark ödüyorsunuz şuan fiyatlar nedir birde herkes farklı fiyat ödüyormuş galiba nasıl bir fark oluyor rapor çıkartırken birşey mi belirtmek gerekiyor bilgisi olan paylaşırsa sevinirim