ozgyrs Kızlar selam herkese mutlu yıllar dilerim🙏🏽 Hamileliğin 5. Haftasındayım kaşıntım cok arttı özellikle gögsümün ucunu koparmak istiyorum öyle kaşınıyo ki kaşımaktan hep tırnagımla yırtmısım 😭 ne yapabilirim ? 🥺
Aase ozgyrs kuruluktan kasiniyordur..nemlendirici krem sur..bepantane olabilir..bi de susam yagi da iyi gelir
Burcinn00 Canım sakın kaşıma benimde ucu değil çevresi çok kaşınıyordu hunharca kaşıyordum bi baktım ki çatlak oluşmaya başlamış kaşıyınca daha çok tetikliyor çatlağı dediler
Melekturkann İçerden değil yani çıplak tenswn değil atlet üstünden tırnak vurmadan parmaklarınızla avucunuzla kaşıyın benim öyle dayanamıyorum. Ayrıca çatlayacağı varsa zaten çatlar yapacak birşey yok,ben çatlaklar için hiçte kasmıyorum olacağı varsa olur ufak ufak kaşıyın
enan Hamileler icin yağlar var watsons gratiste falan göğüs icin onlardan alın cok rahatlicaksiniz boşuna eziyet etmeyi kendinize fiyatlari da 40 tl civarinda