Kızlar bana fenalıklar geliyor artık🙄 31+6 oldum gebeliğin başından beri idrar yolu enfeksiyonu yakamı bırakmadı. Az önce tahlil verdim yine Epitel 72 WBC (Lokosit) 367 RBC 16 çıkmış. 🙄 gebeliğin başından bu zamana 2 tek kullanımlık toz antibiyotik 3 kutu da hap antibiyotik kullandım bir ara düşüyor sonra yine tavan. Antibiyotik kullanmaktanda korkuyorum artık o kadar kullandım ki. Ama enfeksiyon daha çok korkutuyor beni. 🥺