Gizemakayy bence normal gibi ama bilemedim. Benimde açlık 86 yoklukta 1. Saat 194. 2. Saat 156 çıktı. Bana yüksek dedi tatlıyı kestik iki hafta sonra tekrarlayacağız. Benimkine göre baya düşük ama en doğru bilgiyi doktorunuz verir 😍 25 haftalık hamileyim daha hiç kilo almadım çok kilom yok bebeğin suyu da iyi nereden çıktı bu şeker bilmem ☺️