Nisanurh1 bende 12 gün yaptım test hafif iki çizgi çıktı 5 dk geçtikten sonra belki daha fazla olabilir emin olamadım bugün 13 günüm yarın 14 oluyor 1 haftadır sağ kaşığım ağrıyor progestan kullanıyorum yarın bitecek acaba kullandığım için mi ağrıyor