Kızlar dün geceden beri karnımın altı ağrıyor hatta sahura bile kalkmadım bebek kendini çok topluyor tek tarafta ve şiddetli bel ağrım var cuma günü kontrolüm var yarın 36 haftalık olacam acaba doğum belirtisi mi bunlar her hareket ettiğinde karnım ve belim daha çok ağrıyor şuan uzanıyorum ama bel ağrım çok fazla aranızda böyle olup doğuran var mı