Arkadaşlar 2 yaşında kızım var ve Eylül ayında doğum yapacağım. Yanımda eşim kalacak ve kızımıda kimseye emanet etmek istemiyoruz. Özel hastanede doğumum olacak yanımızda kalsa sıkıntı olur mu? Nasıl bir ortam ayarlayabilirim park yatağını götürsek o da kirlenecek eve geldiğimizde bir sürü iş arasında bir de onu temizlemekle uğraşmayalım diyorum ama aklıma da başka bir fikir gelmiyor. Önerisi olan var mı? 🤰🏻🥲🫶🏻🩷