Ekincik Ya hicbir seyin tadı güzel gelmiyor. Midem ekşiyor. Yeme istegi sıfır ama mecburen yemem gerekiyor. Beraberinde baş agrısı 😧 Cok sukur ki bulantı,kusma olmadı insallah da olmaz. Sizler bu haftalarda nasılsınız 🥹
Monsteraa Ekincik benim de o haftalarda bulantım çok vardı ama 12. Haftadan sonra rahatladım çok şükür merak etme normal bol su iç su önemli umarım en kısa zamanda rahatlarsın sen de 🌸
numix Ben de 6+4 bir sıkıntım yok her şeyi yiyorum Hatta halsizlik dışında bir belirtim yok normal mi bu acaba
numix Monsteraa Belirti hissetmeyince bir terslik mi var diyorum ama burda bazı hamileler böyle rahat geçirmiş
Monsteraa numix evet kimisi çok rahat geçiriyor bence çok daha güzel hiç endişe etme benim yengem de hamile 2 aylık iştahı baya açık maşallah bulantısı yok çok şükür olmasin da 🌸 onda da uyku sorunu var surekli uykusu geliyormuş mesela 😅
Elifiko İlk gebeliğim okadar güzeldikiii hiç yok gibiydi hatta. Bu beni maffetti resmen ikincisi. Bende 8+6 dayım ama agzımın tadı falan berbat sadece aksamları kendıme gelebılıyorum resmen
numix Monsteraa ben de sadece halsizlik var yatağa uzansam diyorum sürekli 😂😂 ne güzel ya inşallah benim de öyle güzel geçer