Gmzgm Bi kac gündür test yapıyodum hep pozitif 2 3 tanesinde çıkmadı sadece predictor iyi dediler en son onu yaptim o da pozitif çıktı bi gazla gidip kan verdim sabahtan beri adet sancım vardı malesef adet oldum