boraninannesi_ özelde yaptırdım 4lü taramayı , amniyosentez için 18 bin istediler gittim üniversite hastanesinde aldırdım sıvıyı bir hafta da ilk iki testin sonucu çıktı 20 gün sonra da son testin sonucu çıktı zaten ilk test sorunsuz çıkarsa Allahın izniyle baya rahatlıyor insan