Zynp-ela6 Haticemhy2727 yaaa canım benim için sağlıklı olsun yeter tahmin edenlere sormak istedim teşekkür ederim:))
Epifizbezi yenianne0511 merhaba doktor hamileliğimi öğrendiğimde bebek sağ yumurtalıktan yerleşmiş dedi . Sol yumurtalığımda kis olduğu için bunu söyledi yani sağa yerleşince ne oluyor :)
Caglaeylul yenianne0511 Bize de yorum yaparmisiniz bebişim kafası solda bacakları sağda dedi doktorumuz 10+3 ♥️