Merhaba kızlar doğum yapalı tam 1 hafta olacak. 25 Mart tarihinde sabahtan hafif bir regli sancısı gibi sancı vardı gün içerisinde hep devam etti. Çok hafif olduğu için önemsemedim bir de daha önce de olmuştu bebiş yerleşiyor diye düşünmüştüm. Sancı böyle devam edince akşam sıcak bir duş aldım ve sonra saat 23.30 da bir anda suyum geldi . İlk doğumum olduğu için panik oldum. Eşim işteydi ve iyi ki annem yanımdaydı çok panik olmuştum. Eşimi aradım eve geldi hemen hastaneye gitmek için yola çıktık. Arabada 5 dk bir sancım düzenli olarak gelmeye başladı saat 12.15 gibi hastaneye gittik. Hemen açıklığıma bakıp Nst ye bağladılar. 2 cm açıklık olduğunu söylediler. Ben devlet hastanesine gidiyordum gece olduğu için doktorum yoktu ve beni kadın doğum hastanesine sevk ettiler. Sancılarım artmıştı ambulansa bindikten sonra 2 dk da bir sancı girmeye başladı. Yaklaşık 30-40 dk yol sürdü ve sancılarım artıyordu. Hastaneye 1.45 te geldik hemen muayene ettiler ve tam açılmam olduğunu söylediler. Doğumhane ye giriş yaptıktan sonra sancı değil de artık ıkınma isteği geliyordu. Saat 2.15 geçe kızım dünyaya geldi. Ondan sonra ne ağrı ne sancı hepsi bir anda geçiverdi. Biraz dikişim oldu ama şuan gayet iyiyim kızım 1 haftalık oldu. Allahım herkese kolay doğum ve sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin. Bu arada 37+6 da doğum yaptım.🩷🥰🌸