Deletedmom_88 Ya forumdan bağımsız bir soru gibi olacak ama Ankara’da yaşayanlara bir şey sormak istiyorum. 2+1 evde oturup merkezi ısıtma ile doğal gaz kullananlar var mı? Faturanız ne kadar geliyor acaba?