Papatya35_ Devlet Hastanesin de belli bir süre bir doktora gidip sonra doktor değiştiren oldu mu hiç doktorlar kabul ediyor mu ?
mavikalpvemavikalp Papatya35_ aynı doktora sürekli randevu bulabiliyosan çok şanslısın🤣🤣 ben devletteki bütün doktorlara gittim mecbur bakıyorlar yani
ekimannesi_ Ben sehir hastanesine gidiyorum aynı doktora asla randevu bulunmuyor cünkü mesela bir hafta gebeye bir hafta jinekolog bakıyor o yüzden farklılara gidiyorum sorun olmuyor
Beybun_29 mavikalpvemavikalp bende öyle yaptım başka şehirde devlete gidiom arada özele. Bir ara gittim yelloz hırçın bı kadın doktor vardı deli gibiydi illa kavga ederdim şimdi devlete düzenli tek doktora gidiom arada özele de gidebilirim onun takibinde kalmak istedim guzek iyi huylu bir kadın doktor diye randevu bulamqzsam napcam dedim gel sekretere söyle yardımci olunur dedi tamam dedim.
Papatya35_ Bakalım ben de değiştirmek istiyorum aldım randevu umarım doktoruna git ya da neden gitmedin vs demez