Merhaba arkadaşlar. 6+2 deyim bulantım çok oluyordu bir de hasta olmuştum onun da etkisi vardı tabiki. Dün doktor bunlar istediğimiz şeyler bulantı olsun tabi dedi. Prizin bulantı ilacı yazdı, tamamen kesmez ama rahatlatır dedi. Kullanan var mı bu ilacı nasıl etki etti? 3 kilo verdim artık yemek istiyorum.