Yusufayazin__annesi Kızlar oğlum yine bitlenmis 🤦🤦 napcagimi sasiridm ne kullanayım geçen şampuan ve ilaçla zor geçti 4 buçuk yaşında
Aerithma Yusufayazin__annesi geçmiş olsun. Eskiler gaz yağıyla tarayıp tülbent bağlarlardı. Denemeye değer.🙂
amayinedeiyiilerledim Yusufayazin__annesi erkek çocuğu olduğu için saçını 1e vurdursanız rahat edersiniz, havalar da ısındı🥲
semra2598 Yusufayazin__annesi gene ilaç alın eczaneden geçince hemen bırakmayın devam edin az yazık çocuğa 🥺
Makbule_199110 Yusufayazin__annesi ay ilk defa dun benimde basima geldi sirke yani yumurtlari vardi ilac aldim eczenden tek tuk kalms aksama bidaha yikiyacagim
Epifizbezi Aerithma kız kurban olurum önermeyin şöyle şeyler 😃 gaz yağı dediğin şey yanıcı değil mi ,
elmaelmaelma Şampuan ve ilacı tekrar kullanıp bitten arındıktan sonra, normal şampuanının içine çay ağacı yağı koyun. Kokusu nedeniyle bit gelmiyor asla. Sınıfta bit salgını olduğunda kullanmıştım, hiç bulaşmadı oğluma.
Ehira Yusufayazin__annesi bit için lavanta lavanta yağı öneriyorlar.. Ben kızım okulunda bit çıkınca lavanta suyunu kulaklarının arkasına sürüyorum ve montuna damlatıyorum gelmesin :)
Makbule_199110 Yusufayazin__annesi bit daha gormedm ama dun baya sirke gordum gece sampuanla yikadim ama baktim var buraz daha aksam bidaha yikicagim insallah biran once gecer ya.
amayinedeiyiilerledim Yusufayazin__annesi o zaman otursun tek tek ayıklasın bitleri. Sağlık bu. Kolay yolu varken zora bükmek size ve çocuğa eziyet resmen. Bir sürü ilaç şampuan vs uğraşacaksınız, çocuk da yıpranacak..
Rabiul Yusufayazin__annesi benim erkek kardeşimde bitlenmiş okulda saçları uzundu kestirdiler kesilmeden önce baya temizledim ben şampuansız saç kremini şişede suyla karıştırdım kaygan olduğu için bit tutunamıyor kayıyor tarağa daha çabuk geliyor
Aerithma Epifizbezi bizim çocukluğumuzda hep yapılan bir şeydi. Çocuğun kafasını ateşe vermeyeceksiniz zaten tarağa batırıp tarayacaksınız. Gaz yağını alıp kafaya dökmeyeceksiniz. Benimki bizim çocukluğumuzdan kalma bir öneriydi. Yapmak zorunda değilsiniz elbette. 🙂
dogurangaplumba Yusufayazin__annesi canım benimde kızımın sınıfında çıkmıştı daha 1. Sınıftı bit şampuanı bit spreyi rozeti tokası set satılıyordu ondan aldım çok şükür bulaşmadan hallettik resim koyamıyorum sana görsel atayım ama o günden sonra aktardan hep kafur aldım mentol taşı olarak geciyor keskin bir kokusu var tülbentten biraz kestim kafuru icine koyup tülbenti diktim daha sonra çatal iğneyle yakasına taktım okul kıyafetleri yakalı oldugu için gözükmüyor ve bit gelmiyor kafur al eczaneden yastık kılıfı vs ne varsa her gün yıka bizim sette önce spreyi sıkıyorsun 20 25 dk filan bekliyorsun sonra tarıyorsun şampuanıyla yıkıyorsun şampuanda 5 dk bekliyor kafasında sonra duruluyorsun içinden çıkan tarakla tarıyorsun oğlan çocuğu olduğu için kurtulmak daha kolay olur
lena1234 Sınıf öğretmeniyim ben de sürekli bitleniyorum :( sınıfta temizlemeyen anne varsa kurtulmak imkansuz sürekli çelik tarakla tarayın biti ayıklamak için ilaç falan bi yere kadar etki ediyor