Ben kullanıyorum hıc bırakmadım bırakmak çok ıstedım ama gel bıde bana sor okb hastasıyım takıntı vesvese uyuyamayan bırakılacak dendı bırakamadım rabbım bılıyo vıcdan desen mahvettı ama daha kötü sonuçlara sebep olmasındansa en dusuk dozla devam edıyorum