Ben ilk doğum için lansinoh krem ve göğüs pedi almıştım ama hastaneye götürmedim.
Kremi zaten yara olmadan kullanmadım, tedbir amaçlı kullanmaya gerek yok diye düşünüyorum. Zaten doğum öncesi kullanmak göğüsleri uyarıp doğumu tetikleyebiliyor.
Sezaryen olunca hemen sütüm de gelmedi, o yüzden göğüs pedine de gerek olmadı. Normalde de çok sık kullanmadım zaten göğüs pedini. Sık duş alıp sık sık kıyafet değiştirdim, mayısta doğum yaptığım için yaza gelmiş sayılıyordu. İlk zamanlar sütü arttırmak için sonra da havalar sıcak olduğu için sık duş aldım. Pede gerek olmadı pek.
Şimdi ikinciye hamileyim. Krem değil ama 2-3 çift göğüs pedi koyarım muhtemelen. İkinci çocukta süt daha kolay gelir diyorlar, hastanede de sürekli kıyafet değiştirmemek için ped koyabilirim. Eve gelince kullanmam herhalde pedi.