Tubacannn Hanımlar 19 haftalık hamileyim 2 haftadır idrar yolu enfeksiyonu ile uğraşıyorum çok fazla kaşıntıya sebep oluyor ilaçlar da bir işe yaramıyor
gozdexx Tubacannn ben 25 haftalık oldum hala çekiyorum yanmalar batmalar bitmiyor elimden geldiğince bol su içmeye çalışıyorum
Buseyilmaz Tubacannn selam kendine dikkat et bol su iç enfeksiyondan dolayı suyum geldi ve bebeğimi aldılar o yüzden ihmal etme geçer diye de bekleme doktora git gerekirse antibiyotik kullan
Kelebekmisaliihayat Tubacannn gün içerisinde bol bol su için, sık aralıklarla. Ev yapımı yoğurt ayran tüketin. Allah şifa versin
Paronayanne Tubacannn enfeksiyon olmayan kalmadı bence hepimizde var doktorunuza mutlaka söyleyin. Çok önemli çünkü .
Tubacannn Buseyilmaz çok geçmiş olsun doktora gittim verdiği ilaçlar bir etki göstermedi kaç haftalıktı bebeğiniz
Buseyilmaz Tubacannn 20. Haftada yaşadım bi anda suyum gelmeye başladı enfeksiyondan kaynaklı olduğunu söylendi daha yeni geçen hafta yaşadım kendinize çok dikkat edin dilerim biran önce geçer 🌸
Edanur1210 33 haftalığım fitil krem verdi fayda etmiyor kaşıntı maf ediyor beni kaç doktora gittim fayda görmedim
Lilasmom Tubacannn Ben gebeliğimin başından beri yasıyorum 3 kere antibiyotik kullandım düzenli kan ve idrar testi veriyorum yüksek oranda cıkıyo ama bebeğime hiç etkisi olmadı allahıma şükür bu arada 35+5 haftalık olduk
Tubacannn Lilasmom MaşAllah o zaman inşallah benim bebeğim de zarar görmez ilk gebeliğim iğne tedavisyle gebe kaldım korkuyorum
Lilasmom Tubacannn kendiniz sürekli kan tahlili idrar tahlili yapıp doktorla takip ettiğiniz sürece risk olmuyo cünkü gebelerin çoğunda görelen bi rahatsızlık yükselen hormon seviyesi falan cok etkiliyo
gozdexx Buseyilmaz yaa bende de su geldi napacağımı bilemedim siz ne yaptınız su geldikten sonra doktora gittiniz mi