Benim de öyle geçen cuma kalp atışı için gittiğimde henüz 5+4 olduğunu söyledi 8 olmam gerekiyordu ama değilmiş bu cuma tekrar gideceğiz. İnsan Bi afalliyo tabi stres oluyor oluyor 2 haftadan bir şey olmaz saglikli ilerlesin de. Burada ben de sormustum ve ilerleyen zamanlarda haftasını yakalayacagi söylendi. İnşallah cuma duyarım