Negna- ilk hamileliğim de evlendim 2. Ayda hamile kaldım bilmeden düşük oldu tamamen stressiz bir dönem sonra stresli dönem başladı sürekli hamile kalıcam kafasıyla olunca 13 ay hamile kalamadım 1 yıl sonunda yine stressiz bir ayda hamile kaldım tatile çıktık ve çocuk kafasıyla olmamıştı tuttu onda da kürtaj olmak zorunda kaldım sağlıksızdı kürtajdan sonra 6 ay korundum 7. Ayda takmamaya kadar verdim ve o ay hamile kaldım oğlum oldu 15 aylık şimdi ki hamileliğim ise oğlum 7 aylıkken kazara oldu tabi yine sıfır stres ve korunuyordum ona rağmen oldu yani anlayacağın stres yapma canım