Merhaba kızlar 37 haftalık oldum ama 3 gündür bebeğimin hareketleri aşırı azaldı hiç yerinde durmuyordu hareket ederken canım yanıyordu ama 3 gündür 1 yada 2 defa hissediyorum hareketini cuma günü gidecem doktoruma o zamana kadar beklemesem mi hiç hareket etmese hemen giderdim en fazla 2 defa hissettiğim oluyor gün içinde sizce normal mi çok hareketli olupta birden böyle hareketsizlik