Gizem1504 Kızlar selam 3 günlük adet gecikmemle öğrendim beta 327ydi perşembe aldım sonucumu sağlık ocağında yaptırmıştım dün bidaha kan verdim 1327 olmuş 4 katı artış var değilmi daha doktora gitmedim hiç
momofmychildren Gizem1504 gayet güzel artmış bu hafta içinde vajinalden keseyi görürsünüz karından da yakında görünür kalp atışı için de birazcık beklersiniz 🌸
Eliiiff_ 48 saatte iki katı artış olması lazım gayet güzel artışın 😍 ama kadın doğuma da görün değerlerine özellikle tiroidine baksınlar
Gizem1504 Eliiiff_ artış olmuş rahatladım biraz :) herkes daha erken diyor bende gitmek istiyorum aslında içim rahat eder en azından bayram gelmeden gitmeliyim
Eliiiff_ Gizem1504 erken değil tiroid değerleri bebeğin zeka gelişimini etkiler ona göre ilaç başlar doktor normalde hamile kalmadan önce görünmek lazım
Gizem1504 momofmychildren kızımda bu civarlardaydı karnımdan görünmüştü geç döllenme olduğunu düşünüyorum kalp atışı için evet zamanı var daha 🥰